Friday, July 2, 2010

Tolong Sabarkan Saya

lately nie asyik nak marah je...apesal nieh...????sape bwat salah ngan aku cepat mintak maaf.......kalau tak aku marah...iskh...!!!tak suke la camnie....emosi yang berubah-ubah tak mengikut peredaran zaman...emosi yang berputar-putar mengalahkan putaran bumi...emosi yang tidak menentu...emosi yang sangat2 tak best.....baiklah, semua adalah berkenaan emosi.....meaning that, "emosional nye kau nie nurulazwani"..hahaha....

ye...kadang2 aku suke emosi tak tentu pasal...tak tau nape.....nak datang bendera Jepun kot....mentang2 Jepun da kalah World Cup, hampeh je nak marah2....tp aku tak de plak nak sokong Jepun...hahahahaha......(aku maksudkan bendera lain la hoi...!kikiki...)

anyway, aku emosi bile bnd yang aku nak tp tak tercapai dek akal aku....aku emosi bile org tak paham ckp aku...n aku emosi bile ape aku cakap adalah benar sebenar benarnya, tapi ade org ske bantah n ckp bnd yang die rase benar tetapi adalah salah di sisi (undang-undang) principle aku...hish...!!ni la paling aku rase nak penampar je muka org tue......cume nye, seb baik org tue takder depan mate aku, if not, lobam biji mate......tp, sape org tue...??aku pon tak tau.....ahahaha...

n now, aku tengah google n search for my marah-marah n emosional theraphy....hahaha....best n cantek cantek.....n senang tak payah pegi jauh2...semuanya di hujung jari anda.....(curik iklan..!!!T___T..)

keje semakin berlambak-lambak ku agak...wakakaka.....sebab meja pon da serabai.....files seb baik baru lepas kemas n put it inside locker dalam bilik boss.....since i don't have enough space nak lempar semua menatang tue......hahaha.....simpan elok2 dalam bilik boss, then biar die bwat keje....hahaha..boleh ke camtue...???hehehe.....


drawing yang kene di betolkan.....nie adalah drawing electrical.....mane aku reti....!!!seb baik la copy paste je kat drawing nie....so, agak senang sikit kerja n ringan sikit beban nak pk......hahaha...better than ACAD...but, i love ACAD more...!!!!hehehe....

eh eh...bos datang....alamak....!!!bwat keje....!!!

No comments:

Post a Comment