Friday, July 23, 2010

Mood Therapy

9.28 pagi

ape perasaan korang bile ade orang cuba merosakkan kehidupan korg...macam your life, your career, your relationship, your family etc etc la...kesimpulan nya, life kite la...ape perasaan korg..??mau tak gile kan orang tue kalau ade orang sabotaj and merosakkan kehidupan org lain....ape la masalah pensabotaj nie nak sabotaj orang lain haa....??bukan orang tue bwat kacau pon ngan korang, tak payah la nak sabotaj-sabotaj ok...da tak ingat dosa pahala agak nye orang sekarang nie....BANGANG..!!!tak pasal-pasal mangsa tue terseksa, serabut life die....owh...tak suke ok orang macam nie....such a despredoo person..eerghhh...!hate you ok....kesian kat orang yang kene tue....bodoh agaknye orang tue kan sampai sanggup nak rosakkan life orang lain...die tak fikir ke...kejam gile...

agaknye, ape la orang yang kene tue akan ckp kan bile die tau ade orang cube sabotaj die, and trying to conquere the company even though that company bukan die punye...ask me....ask me la....i know what to say to those people out there yang bullied and sabotaj life orang lain....STUPID BUFFALO (SB)....!!!like my lovely Dr. Roshana said...if die tau ade orang yang macam nie pon, mest kuar SB die tue....hahaha....(melawak plak kau nie nurulazwani...bukan tengah marah ke kau nie..??apesal tetba bertukar mood gembira...?haha...)ok...tukar mood marah balik...(magic arrr..boleh swing plak mood nie pagi2 nie...haha..) aku tak expect plak orang tue nak kenekan aku since i'm new here...plus taktau ape sangat bout electrical and cabling...so, bile aku sasau2 je, terus diorg kenekan aku...macam BA (aku taknak sambung)...

masalahnye kau da takde dekat ngan aku...so, takpayah la nak kacau life and career aku...n takpayah la nak kacau project aku....sasau la aku macam nie....tak pasal-pasal kene serbu ngan semua orang....sume tanya ape status, ape cerite....hangin la aku..bnd tak sampai kat aku, orang g tanya kat aku.....adoi....come on la...da besar panjang, da tua2 pon...takpayah la nak perangai budaq2 lagi..nak sorok2...nak main2kan org...be professional ok....you're not here anymore, you just leave it....don't ever try to handle it anymore....please la...i know i'm not be able to handle it alone, but i have my team...there helps me a lot...

10.00 pagi..off to site visit @ sg pelek

site sangat gile....takyah ckp site la....jalan nak pegi site pon gile thrill tau...bersimpang siur...berbukit bukit...berpasir...berhutan..berkelapa sawit...berdurian...eceh..tetba...sbb durian manyak sgt owh kat sane...adoyai...pening tgk durian je...sampai site je, tgk site sangat gile....bukan site yang gile kot...aku yang gile...sangat tinggi (bangunan) and saya kene memanjat....seb baik tak kene panjat tripod tue...uuu...kalau tak, mest pening2 lalat aku...hahaha...

ade orang gile pakse saya naik building to untuk ukur building and pole tu....tp best...!!hahaha...keje gila la...adoi....da la bnyk bnda nak kene bawak...ciss...next time, nak pki jeans, short sleeve tshirt, sleeves, n bagpack dora the explorer tue...takde la aku jadi orang paling lambat nak naik..hampeh pny zaki...hilang stress aku..hahaha....site is awesome....sbb boleh bwat saya hilang stress...next time if stress n rase cam nak mengamok, ikot zaki ngan amar pegi site la...sure hilang stress lagi panjat2....hahaha...

tp smlam mmg btol2 travel la....just imagine, from office Subang, aku n zaki pegi ke office Celcom Senawang semata2 nak amek kunci building tue kat si Black Celcom..then menuju ke Sungai Pelek (site kami).....settle mengukur2 around 1.45..terus ke Palong Johor....stop by kat PD tuk makan2....then terus gerak...around 4.15 sampai kat Palong....bwat keje sikit je sebenarnya...tp nak pegi ke sana sangat jauh nak mampos.....siap keje (tak sampai 15 minit pon) terus gerak balik ke Senawang sbb nak return kunci kat office Celcom tue....sampai Senawang around 7.00 malam, duplicate key then terus balik...sampai office around 8.40malam...pack lappy then terus balik...sampai umah around 9.30 malam...

sampai ke sini aku berpeleseran semalam....


bukak cover tue, set timer....tue je problem semalam...tak sampai 10 minit....tp drive ke sana 3 jam...penat dalam kereta je...sekian terima kasih...

jangan salah anggap...aku tak panjat menatang nie.....

pergh...!!!haruslah penat kan...sampai umah terus tdo....(mand dulu ok...bukan tak mand)

psst:ade orang gile amek pic aku ngah turun vertical ladder....hampeh..!!!benci...till now die taknak bagi pic tue...eeii..geram nye....

No comments:

Post a Comment