Sunday, July 25, 2010

Happy With.......Site

kalau dulu, hobi nak isi masa lapang ramai yg kate membaca (aku sampai sekarang pon membaca jugak..), mengumpul setem (hampeh tak pernah..auta belaka..), mengacau org (sampai skrg aku gian nyakat org)..ade la macam2 lagi jadah aku bwat....paling penting, shopping n ulala ngan girlfriends...mest ade....tue paling penting....sebab aku membesar di kalangan kawan2 perempuan aku, tak kira la skolah ke, asrama ke, uitm ke....majoriti adalah perempuan.....kawan lelaki boleh dikira....wakakaka....ulala ngan memba sampai penat..tp tue dulu..penat sbb shopping n ulala.....

sekarang, bile da besar sikit...da berkerjaya...auww....gelis.....hahaha....baru aku tau mase tue sangat berharga....eceh.....gelis lagi....setiap saat tue sangat di alu2kan...hahaha.....weekdays keje...weekend wedding...too many sampai tak terlayan pon.....tapi seminggu nie, wedding da berkurang...so, amek mase nie tuk pegi SITE...!!!eh...tetba plak excited.....hahaha....eyh...kan dalam entry nie ade cakap betapa happy nye saya berada di site....so, haruslah mood gembira dan bahagia....hahahaha....bahagia kejap je....datang si pengacau tue, huru hara hidop aku....blerghf....

actually ke site adalah semata2 nak tau work area my budaq2...before nie cume pantau from office je...so now, since ade mase, jenguk la diorg......see see...how baik nurulazwani.....seorang Project Coordinator (PC) (i guest) yang baik (i guest so....)hahaha.....tp, da name pon bukan budaq site, maka dengan ini saya isytiharkan saya hanya


duduq sahaja melihat dan memantau diorg dari bawah net je.....cool huh...??hahaha....aku cume ketuk2 cable ladder..pastue bile terketuk own fingers terus takmau ketuk2 lagi da....boleh lagi tue isytihar perang ngan hammer n taknak pegang hammer lagi...geleng kepala adek aku tgk...hahaha....

tp fun jugak la tgk diorg bwat keje...hahaha...lagipon, boleh jugak aku paham sikit ape jadah yang budaq2 nie bwat on site...setakat tgkj drawing je mmg la paham...but, it is differ kalau on site pny situation....aku pon taktau ape yang fun..maybe since aku rase office is dull n blur, so aku tukar arah plak..hahaha......pastue trus janji ngan diri sendiri nak cari cool woman safety boot..tak kira mahal mane pon...ade ke...??mintak2 la ade...tak mau la pakai phua chu kang tue....hahaha....pasnie nant boleh la claim site allowance....!!!hoyeh...!!

da da...jangan kau nak berangan lebih nurulazwani....blom ape2 kau da happy.....

*ulala - bermaksud bergembira sepanjang hari

No comments:

Post a Comment