Friday, July 16, 2010

MOE Putrajaya

semalam adalah 15 july 2010....hari di mana aku terpakse melajukan kereta untuk sampai ke ptrajaya tepat pada masanye...hari di mana aku kene berjumpa dengan org2 tertentu untuk suatu pembentangan mengenai staus LAN project di MOE.....dalam erti kate yang pendek, semalam ade meeting kat ptrjaya....ok, sangat simple bukan ayat nie....???ahahaha...kul 9pagi kene ade kat MOE..so, dari umah kul 7.30 pagi la jawabnye....ahahaha....gile awal...plus, jalan raya aku yang punya...sebab drive laju semata2 nak kejar meeting tue....so, kepada pak polisi yang temuin mobil gua di jalanan bernombor BGM___1 sila jangan saman saya yea....hahaha....

dan meeting adalah sangat bagus...sbb org lain present sejam, kami di MHS present 10 minit je....sebab...??sebab kami punya sites, alhamdulillah takde banyak masalah sangat....just complete kan documentation, sign 95% je complete....ade lagi bebrape sites yg tak complete....then configuration for Blue Coat....so, takyah claim dulu....after complete overall baru claim...wahhh...!!!manyak nye duit....ahaha...tp, lambat nye la nak tggu complete....fuhhh...!!!mintak2 la dapat 100% payment nant....huhu...so, meeting yg panjang tue abes kul 11.30....perghh..!!penatnye nak tggu settle sume vendor nak present....alhamdulillah jugak la Sarawak takde yang complaint, so, kami punya takde lame...tak perlu nak menjawab all coplaints tue la...kalau tak, mest meeting berpanjangan sampai ke makan tegah hari....adeh....gile lame...herrmmm...

me:MHS yang present adalah En Amir.....
aku...???menguap di sepanjang meeting....sebab aku tdo lewat n bngn awal....so, NGANTOK.....tp, keje aku siap ok.....:D

No comments:

Post a Comment