Thursday, June 24, 2010

Mari Main Tulis-tulis

baiklah...dah lame aku rase macam tak berblog...bukan rase..mmg da lame tak tulis2 kat blog..tak conteng2 kat blog...tak sepah2kan blog...haih....!entry yang bersepah tue, aku pny keje ke..??ahaha...sah..!mmg kau bersepah plus serabut plus serabai nurulazwani...

hari ini berpuasa..puasa ape..??harus lah ganti puasa ok bagi yang cuti puasa ramadhan hari tue....haihhh...mane bley ske hati tak mau ganti..kene ganti....if not, puasa depan kene extra, pastue tak boleh raye...ahahaha...itu ckp org2 tua dulu2 bile nak takotkan anak2 die..hehehe...asal tak puasa je tak boleh raye...asal tak puasa je tak boleh raye....tak pon, tak boleh dpt dwet raye....aih..terus anak2 puasa sbb nak raye dengan duit raye sekali...ahaha....tue dulu...skrg nie, budaq2 rajin puasa da.....adik aku dulu pon rajin puasa.....6 tahun je, die da puasa penuh....tp..7 tahun, die ponteng sehari...aikk..?apesal tue shafizul..?wakaka...die demam panas la...tue pasal cuti sehari...pastue terus yang lain pakat2 nak kurangkan duit raye die...T___T...tipu je...ahaha...

semakin hari kerja semakin bertambah...tp, boleh tak aku nak cakap.....ape bnd aku kene bwat pon aku tak paham....T__T....heeee..~~ sbb aku tak berapa nak paham scope kerja aku..aku tak berapa paham ape aku kene bwat...aku tak berapa paham ape aku nak bwat...aku tak berapa paham aku nak start dari mane....kesimpulan nya aku mmg tak paham ape aku bwat....aik..??bebal kau nie..??hahaha..bukan la..!aku pening ngan kerja....ye la..belaja lain, keje lain....tp, pakcik aku suh bwat account....hampeh la aku nak tau....menci nye bab2 account nie....mmg lambat nak paham....huuuu..~~sedih nye..bile aku nak tau scope kerja aku nie...??MOE project Sarawak, BQ project Celcom Negeri Sembilan (overall project aku yang control including bwat appointment ngan org Celcom..tue pon nak kene aku...zaki nie hampeh pemalas...die tau pegi site n bwat keje....lain2 mmg die tak mau jage...cess..), company profile Hasrat Syumul Sdn Bhd...aih..manyak nye...tue pasal tak paham mane 1 kerja aku nie....drawing pon sometimes aku gak yang bwat....lagi..??ape lagi aku kene bwat wahai pakcikku...??mari la bagi kerjaan lagi....wakakaka...semalam die bgtau, ade lagi 1 project baru dapat....aku jugak yang kene handle....aih..??serabai mak cik mcm nie....Ya Allah, berikan aku kekuatan nak bwat semua kerja2 nie.....permudahkan aku tuk menerima ilmu kerjaan ini.....Amin...~~~

officemate saya student QS UiTM..perhatian2..ahahaha..mane2 pegi pon produk UiTM merata2...hahaha...worldwide office pon sume produk UiTM....yeay..!!!UiTM da maju...!!!bukan maju selangkah, 2 langkah...maju berlangkah2.....da boleh lompat2 pon...aik.?ape nieh..?ahahaha....mane2 pon pegi, UiTM students are demanded by all companies....hehe..ske saya...saya sayang UiTM saya....UiTM di hatiku....UiTM...Usaha Takwa Mulia (nyanyi ikot rentak lagu UiTM ok..sape tak tau, berdiri sekarang...!!haaa..)

mak Aiem da kembali ke Rahmatullah..nie aku dpt tau sbb die msg aku...last 3 days....thought that she will sms to others, n never thought of forward da msg to old friends (ATPN)....my bad, my fault...sorry guys....tak tau plak Aiem tak msg yang lain....uuu..rase bersalah plak sbb tak forward msg bout mak Aiem bile dapat tau...Aiem msg malam....n time tue aku da nyenyak tdo diulit mimpi2 yang indah..(sebenarnye kalau d atdo tue, aku tak der ingat ape2 pon..hahaha..) so, aku rep balik msg Aiem pagi tue la...wish takziah n blablabla.....tenangkan Aiem....hermm...setiap yang lahir pasti akan ade kematian....aku harap Aiem terus tabah n sabar tuk hari2 yang akan datang tanpa mak die...die still ade ayah, abang2 dan kakak2....Aiem igt ok, we all sume sayang Aiem....we all ade always for you....

lately nie, asyik tidur2an awal je...tak tau la kenapa...asal balik je, sure lelap....kadang2 sampai tak mandi....aik..??kan da kantoi...biar pecah di mulut, jangan pecah di perut.....eh salah....biar pecah di perut, jangan pecah di mulut...haiyaaa....peribahasa tatabahasa simpulan bahasa pon da tunggang langgang...adeh....tidur...yea..kite cite pasal tidur tadi.....kadang2 tue, sampai tak terjaga nak tgk World Cup...cheh....slalu saje terlajak sampai ke pagi..hampeh....bnyk missed match...hooo...~~tp World Cup nie cam tak best je....da la top team slalu je kalah...tak pon seri..mmg la malas aku nak tgk terus...(alasan..walhal mmg slalu ngantok n tdo awal..) huhuhu..last2, tidur lagi baik....ok..da abes da cite pasal tidur...=)

PENGUMUMAN....
now, we are Mr. and Mrs. Smith...bukan.....Mr. and Mrs. 5800...wakakakaka.....tue je nak bgtau....T__T..poyo gile kau nie nurulazwani...heh..!

ok..now nak bwat keje....bye....

No comments:

Post a Comment