Thursday, July 29, 2010

Hadiah Hari Rabu

semalam ke site...inspection tuk site swapping around Negeri Sembilan.....ade 10 sites but only 5 sites were inspected...lain-lain da inspection awal by En. Noorlin Effendi...weehoo...!!!!ade 5 sites je tapi abes inspection kul 4pm gak...hahaha...adoi.....

so, sepanjang inspection berjalan, nothing happened...i'm good at all...sangat baik....sangat teliti mempelajari setiap satu item yang tak pernah dijumpai sepanjang belajar Construction Management.....

tp, semalam jugak la aku dapat hadiah...sebab baik sangat duduq dalam kereta tak reti diam2...ketika aku tengah syok memasukkan barang dalam bag kat seblah kiri aku....ketika itulah En. Driver saya membuat satu pusingan hebat di jalan raya...tiba-tiba......

GEBEDUK....!!

perghhh....hebat sungguh aku melayang ke seblah kiri seat.....terus terjatuh badanku mengenai setiap tools, bag and wire milik En. Driver yang memang tersedia seblah aku......kepala aku plak jatuh kat pemegang pintu kereta.....so, tiba-tiba aku mengerang kesakitan......adusss......upenye spectacle kene kat pemegang pintu...ingatkan takde pape..tp mmg super sakit la....dengan tiba-tiba menitis air mata aku...adeh...malu nye nanges depan orang lelaki....heeee.....~~...terus En. Driver stop kat tepi jalan....sapu ubat kat bawah mata aku sebab luka agak besar (kecik) la jugak....kalau tak, tak de la aku sampai menangis....hehehehe.....

bile jadi macam nie, terus En. Driver mengeluarkan statement "lepas nie pegi site kau la yang drive.....selamat cket kau"...heh...!!harus la tidak ok...nant die keluarkan statement macam hari tue....."kalau drive macam nie, sampai minggu depan pon tak sampai"....gile la die nie....cesss...suke sangat kenekan aku tau...memang la aku taknak drive depan die....biar je die drive...hehehehe.....

balik office, semua tanya...untung ramai yang da balik..tak ramai la yang sedar....hehehe......esok nye, BIG BOSS terkejut besar...kikiki...but i'm not blame on En. Driver....tak suke nak marah die sebab anything bout site pon, blaja dari die.....die yang drive..hehehe...senang keje saya kan...???takyah penat-penat drive.....hehehe.....

presenting my new face.......

kan da cakap luka kecik je.....heeee...tp bos mest warning En. Driver...hermmmm.....
(tq bos for your concerned...:D)


hehehe..pictured by En. Driver....hahaha....sempat lagi....

budaqmatalebam said: cancelled hari nie nak renew IC tuk RHB bank account.....sebab nant amek gambar IC nampak luka...hehehe

No comments:

Post a Comment