Thursday, January 27, 2011

November Series::Ayah Birthday Celebration

yeayyy...!!!on last November 25th, kami sekeluarga menyambut ulang tahun kelahiran ayah yang ke (kejap aku kira) 47 tahun (baru dpt..!!)....tahun 2011, ayah da masuk 48 tahun.......

hermm....cepatnye masa berlalu....kejap saje meningkat umur...huhuhu......moga Allah panjangkan umur ayah.....aku belum cukup lagi nak menghadap die, belum puas nak dakap die, belum puas nak rasa kasih sayang die, belum puas bergelak ketawa dan bergurau dengan die....segalanya belum puas.....semua ayah tau how their childs love them much....termasuklah ayah bernama Mohd Hidayat Bin Mohd Hassan nie......huhuhu....cume, sayang tue tak perlu di ungkap.....cara kite bercakap, bergurau ataupon perbuatan da cukup menampakkan kite sayang seseorang tue.....:P and kami tak pernah ungkapkan sayang tue, tapi kami memang sayang ayah sangat...ye la..sape tak sayang ayah....selama nie muka kami ni la yang menyusahkan die....huhuhu...walaupun die tak pernah rase terbeban or tersusah, tapi aku tetap rase aku macam membebankan die....huhu....his responsibility tuk membesarkan aku...and now....tanggungjawab bertukar tangan plak.....3 of his childrens da bekerja....now, it's our turn to menjaga mereka.....me tak rase terbeban, plus aku rase macam happy sangat2 sebab bile bekerja, aku boleh spend mase banyak dengan diorg.....10 tahun aku berjauhan dengan diorg, and tak merasa nikmat nye bergelar anak...tapi sekarang, benda sekecik2 alam pon aku amek tau and aku nampak ape yang jadi kat diorg....







(sedih plak.....jangan nanges sudah...)










so, since aku da ade dekat dengan diorang nie, aku harap, aku boleh jadi anak yang boleh diharap....anything diorang perlukan, i wanted to be the first yang boleh di harap....walaupon kadang2 busy T______T....hehehe......tapi aku akan cube perbaiki diri sendiri dari semasa ke semasa.....aku nak diorang puas hati dengan anak2 diorang....aku suke tengok diorang happy.....aku sayang ayah dan ibu aku....




(mintak2 diorang takde baca entry nie....malu...hahaha)

No comments:

Post a Comment