Thursday, January 13, 2011

Bile Bangang Melanda

SELAMAT PAGI SEMUA...

**selamat pagi cikgu!!**

pagi2 datang office dengan harapan, nak update blog dan meronggeng2 dekat fb dan twitter....tapi tiba2 twitter aku buat gile.....datang meroyan aku kejap tengok twitter tak boleh bukak...hampeh betul...ku fikir, sape nak wakenabeb aku nie..tetiba twitter tak boleh bukak...hahaha.....


ntah ape la buat die jadi macam nie...??

tetiba aku teringat, semalam penyampai2 hot fm am crew si Fafau, FBI ngan AG stop twitter ngan fb selama sehari...da la sogok Lisa Surihani skali tuk join diorang...hampeh betol....hahaha...hari nie virus tue kot merebak kat twitter aku...tue yang tak boleh bukak tue...wakakaka......sudahnye tadi aku pon men'twit' kate2

"alhamdulillah...nasib baik sekejap je twitter aku merajok...lame2 kang, boleh gila aku nie...haha..ke kene badi penyampai2 @ smlm..?"

maaf la yea wahai Fafau, FBI and AG.....tapi korang punye aura tue sangat best lah...!!!btw, sangat suke cara penyampaian diorang di pagi hari.....slalu buat aku gelak sorang2 time driving...plus, tak buat aku ngantok...!!!huhuhu....

tapi pelik nye twitpic and twitlonger boleh bukak plak...nie mesti ade orang cube nak sabotaj aku...huhuhu.....mane tau...ade yang cuba nak 'hack' social network aku sbb nak tau setiap pergerakan aku, perbuatan mahupun kate2 hati aku....wakakakaka....ntah2 handphone aku sendiri da kene hack...huhuhu....nasib badan.....try la kalau berani.....

oh yea.....btw, semalam ade orang bagitau, all movement aku selama nie rupenye sedang diperhatikan...brape juta kali aku pegi site, brape banyak kali aku pegi jumpa and keluar dengan clientele, brape banyak kali aku texting or calling clientele supplier subcontractor, ape kerja aku nie sebagai PM, ape skop kerja PM, mengajar aku bahawasanya PM nie sekadar on documentation......ntah ape2 lagi la.....

gile jugak orang yang tengah takde kerja sampai nak perhatikan aku macam tue....sumpah tak selesa...kalau minat sangat pon dengan aku, jumpa je la....tak payah nak jadi secret admirer aku ke, nak suruh orang tolong usha2 aku ke.....bangang jugak kau nie la.....aku dapat rase segala ape yang berada di keliling aku sedang digodam....tell u what stalker....!!!!kalau aku jumpa kau, tak hidup kau, orang2 suruhan kau, balaci2 kau....!!!!

tolong jangan ganggu hidup aku boleh tak...!!!!???

p/s:oh yea.....kalau nak tau sejauh mane tugas PM, let me tell u stalker......kalau PM lain boleh goyang kaki tunggu project siap and duit masuk, aku rase aku je PM yang tak suke goyang kaki....sebab aku suke berjalan, ke site, jumpa semua staff2 aku, arrange and settle mane yang jadi masalah pada kerja aku....kalau kau stalker jadi PM, aku rase ranap projek kau....!!!!


tolong ingatkan aku Ya Allah untuk terus bersabar dengan cabaran dan dugaan MU ini.......

No comments:

Post a Comment