Friday, January 14, 2011

Birthday Dia

tarikh : 11 january 2011
masa : 5.00 petang
tempat : FSPU UiTM car parking

hye all....

just nak share 1 perkara yang tak pernah terlintas dalam oatk aku nie....yang secara tiba2 je nak buat benda tue......hehe....yea..memang dari dulu aku suke buat benda yang tak pernah di plan awal2.....semua nya on the spot..!!

sebelas january duaribusebelas yang lepas ialah birthday si dia...heee...~ planning to have a big celebration....kahkahkah...tak payah la...memang la dia tak minat...hehehe...so, i was thinking to give him a present only....yeah...aku memang gf yang tak berapa nak romantik nak buat candle light dinner bagai tuk si dia...huhuhu....sememangnya ktorang tak berapa minat benda tue semua...cukup sekadar buat yang simple dan memadai...asalkan die puas hati.....macam pantun 2 kerat la plak...hehe....

tengok la tue....kat parking kereta pon boleh celebrate birthday...haha...tapi tue bukan dalam planning pon...tue last minute keluar dari otak aku...hahaha.....the day before tue~~

aku kene stay at office sebab nak siapkan proposal untuk dihantar ke client......ciss....even ade 5 tender, nasib baik 1 je proposal...kalau 5 proposal kene buat, mau tak gile aku macam tue...1 proposal tue pon berjam2 diperlukan....sumpah ngantok tak boleh tahan, tapi kene siapkan jugak...huhuhu....last2 kul 9.30 pagi aku berjaya siapkan proposal yang cume 42pages...wakakaka....sumpah kelakar....tapi penat woohhhh...!!!around 10.30am siap 5 tender untuk dihantar....hehehe....pakcik aku siap tanya nak balik ke ape...haruslah aku nak balik tido....!!!hahaha....tapi, disebabkan da brape hari tak mkn nasi, so, stomach is craving for rice...n memba plak boleh subahat dengan perut aku tuk menggemokkan aku...makanye, kami ke Wilayah Putrajaya mencari nasi briyani gam...!!!pergh...!!best gile....hahaha.....then 4.30pm terus aku balik ke rumah.....

tetapi, di pertengahan jalan~~

monolog di dalam hati

"nak beli cake and bagi dia makan la"
"tapi takot tak dan nak sampai UiTM"
"sempat kot....4.30pm die kuar office tadi"
"tapi nak beli cake katne..?SR mane paling dekat eh...??"
"hermm....target kul 4.40pm sampai sec 9 (time tue igt SR kat sec 9 je)"

tiba2, kat federal tue, aku terus masuk exit Pusat Bandar Shah Alam dengan slumber nye....tak fikir ape2....memang sepanjang hari tue aku driving n membiarkan kereta mengawal otak aku....Putrajaya tue pon tak pernah terlintas kat otak....huhuhu....dan tiba2 aku ternampak SACC Mall......

"oh yea......SACC ade SR...!!!!"

wuuuu..!!!terus masuk parking and park kereta...berjalan dengan penuh confident ke SR...2 slices of cake is more than enough for both of us.....=)

membawa kotak2 cake SR ke parking kereta and driving to UiTM dengan cepat2......huhu...takot tak sempat nak bagi sebab class dia kul 5.30pm....hehehe

"target sampai UiTM kul 5.00pm tepat...!!!"

akhirnya, memang tepat jam lima aku sampai parking FSPU...hehehehe.....

SMS di hantar kepada si dia ::jmp kat parking bwh kul 5 boleh..?::

....dupdapdupdap.....

menunggu jwpan si dia...takot die takmau, n tanya macam2.....hehehe

SMS di terima daripada si dia ::ok::

so, here we are...eating cakes in the car...during his birthday....before his class....hahaha....only two of us......



tapi bukan pic kami ok...pic tisu je.....heee...~~

No comments:

Post a Comment