Tuesday, June 15, 2010

Kemarahan Skala 9/10

aku tak mau cakap sebenarnye...tapi aku tetap nak cakap jugak...ahahaha...sebab ape..??sebab ini blog aku...so, ske hati aku la nak cakap ape pon...sape nak terasa, sorry ok...aku tak cakap pasal sesapa n pasal ape2 perkara pon.....

lately nie aku suke marah2...marah atas sebab yang harus aku marahkan....atas sebab yang harus aku pertikaikan...cume nye, aku je tak mau pertikaikan...sebab aku pon tak tau kenapa nak pertikaikan...n ape aku dapat if aku cakap benda nie...tp sebab kat sini aku yang raja, maka aku tetap nak pertikaikan kat sini...ahahaha..ape bnd aku merepek nie weih..??aku pon tak paham...adoih....

sebenarnye aku cume nak cakap....
AKU TAK SUKE DENGAN ORANG YANG KUAT MENGADU
AKU TAK SUKE DENGAN ORANG YANG TAK TAU DENGAN APE YANG DIE BUAT
AKU TAK SUKE DENGAN ORANG YANG KUAT MEMBODEK
BESAR KEMUNGKINAN AKU NAK CAKAP, AKU TAK SUKE DENGAN FAMILY ITU
AKU TAK SUKE, AKU TAK SUKE, AKU TAK SUKE...!!!

nurul....hang marah ka..??yea...aku marah....sebab ada kalanya aku yang kene tempias nye even though bukan aku yang melakukan nye....WTH..!!n it was happened to me....n aku tak mau ungkit lagi da...aku tak mau ade ape2 lagi dengan die...aku benci die......

p/s = aku harap kemarahan aku ini, tak kan aku tempiaskan kat Mr. 5800 aku.....i tak marahkan u ok....i marahkan orang lain....so, jangan pernah terasa ape2 ok....u're the best i've ever had...

No comments:

Post a Comment