Wednesday, June 16, 2010

Boring tahap GABAN

OMG...today is my 1st day of work as _____ ntah la...sebagai ape pon aku xtau...designation tak pernah plak uncle aku bgtau....hahaha....aaahhh...lantak la...asalkan keje....but mostly, my work are all about Hasrat Syumul punye project...Celcom tower, swapping equipment, renovation,rellocation...ape2 tah lagi.....

but today, hari nie baru masok office MHS, uncle kesayangan da takde...hampeh btol...apesal die tak bgtau awal2 de kat Sarawak....tak de la aku terasa nak masuk office sini hari nie..better aku masuk time die ade sini...chaiitt la die nie...hermm..da la orang kat sini sume aku tak berapa nak kenal...n aku pon tak berapa nak mesra nak berkenalan...kenal gitu2 je ye la ade...tp nak rapat2 tue tak der la....hermm....apo nak buek nieh...???bg idea cket.....herrmmm....zaki awal2 lagi da cabut..pegi site kot..pastue, die bley ckp nape aku masok offce pakai baju kurung..gilo ape..??mest la baju kurung..nant2 la kalau nak pakai seluar pon...wakakaka....die suh aku pegi site cam biasa...hampeh..padan muka aku pakai bj kurung ini hari...wakakaka....

tp, sebab die da kuar, now aku da boring gile tahap cipan, gaban ape 2 tah lagi tahap keboringan aku pon tak tau....cisss....seb baik aku ade Mr. 5800 nak temankan aku..tak de la aku boring...huhuhu..YM je ngan die la....ahaha.....

jelas nyata dan terang tahap keboringan aku yang tak de keje n tak de kawan time kat MHS hari nie....so, aku online je sepanjang hari...HARAM btol...hahahaha..langsung tak de output dari nurulazwani....maaf boss...kahkahkah..


No comments:

Post a Comment