Tuesday, March 30, 2010

Ovi Suite


lalalala...happy to see him smile...happy to know that he is fine....happy to have him in my life....eh ehe..ape ni...???deee...(style adnan sempit) xde ape dee....cume rase happy je dee.....xbley ke...??

haha...hari nie nk story pasal 'DIA'....

dia....
insan pertama yang ku cinta...
dia....
insan ape tah lagi.....
aku pon tak igt da....
bukan tak igt, xtau pon sbnarnye.....(ini bukan lirik penuh lagu Fauziah Latif)

cerita die begini.......

dia sgt emo pagi ini dengan sgt tba2 nye...xtau la knp dia emosi berganda2 hari nie....ckp ngan aku pon mcm nk xnk.....rep msg pon pndek2....bwat aku rase seram nye (?) nk call die.....rase seram nk ckp ngan die klu die moody mcm nie....silap hari bulan bley kene....marah blk nie.....errr....ampun...jgn marah saya dear......~~~

tp skrg, die da ok...die sgt lalala hari ini...bukan...mlm nie...lalala die tue sampai da stock nk mengenakan aku je...xpe xpe...ade ubi ade batas....(blom tentu die tau ubi tue rupe ape.....kecian gile..) ade hari i balas kat u dear...;p

so dear, xmau moody2 lagi ok.....

kamu semua pon, xpyh moody2 ok.....

ceriteracinta:ovi suite ni td die bgtau sejenis hidupan laut yg tinggal kat atas pokok.....pathetic gile....kau duduq je la kat laut..apesal nk menumpang pokok plak..??bley plak kau hdop tnpa air...???parasit btol la ovi suite nie...hahaha........

No comments:

Post a Comment