Tuesday, March 2, 2010

AP2264B Trip::Perlis::Day 1

8.30pagi
kami semua berkumpul...as usual la....bus stop FSPU la tempat student FSPU berkumpul klu ade ape2 trip....xkan la nk gather kat tempat bus2 berkumpul...kau gile...!!da la jaoh...baik lagi aku menapak dari umah pegi faculty...hahaha....tp...tp....mr. RR i anta la pg tue....i x suruh...i xsuruh...die yg hulur tngan nk anta i...eh...bkn tngan da....hulur kete..kihkihkih...

9.00pagi
tggu pny tggu, last2 jam 9 pagi gak gerak...baik aku bngn 8.30.....huesh....hehe...bila da dlm bus tue...uhhh...mcm2 la ragam nye kami nie sume....
ade yg start keluarkan bfast kami semua pagi tue...owh owh....terharu...haha...poyo....

11.40pagi
stop kat RR Sg. Perak...tuk bfast merangkap lunch.....jadi..?brunch la.....blerghf.....
pastue sambung lagi perjalanan.....org lain semua tdo...aku sorg nie je la xbley tdo.....adoish la aku nie.....skt badan sgt2...tue yg xbley tdo tue...last2 aku soh k.linda urut....
special thanx to beloved kak linda sbb urut saya smpai kuar angin puting beliung ribut taufan semua......abes 1 bus dgr angin aku.....cis cis.....

5.30petang
tiba di tempat kejadian.....yeah...!!bkn bkn...tempat tdo la.....
stay 1 nyte kat UITM Arau.....owh...best gak tempat die mcm tue....ade homestay.....hehe....



8.30malam
keluar mkn kat area ikan bakar....owh.....kejadian x di ingini berlaku....
wanna know..??
kami hanya memsan 3 jenis mknan bergoreng2.....
n nk tau...???almost 2 hours tggu, mknan xsampai2......hangen 1 bdn la...last2 blah je...byar air....then chaw...






No comments:

Post a Comment