Thursday, April 1, 2010

Red Eye

Salam guys...

phewh....!
hari ini sgt terok...
hari ini sgt penat...
hari ini sgt letih..
hari2 pon letih...

fine fine..bley bwat pantun 4 kerat tajuk 'hari ini'...hahaha...hari ini (hari ini lagi...???) berjaya menyiapkan sebuah report berbentuk dissertation setebal 133 pages dengan 2 volume....kahkahkah...hari yg sgt memenatkn...hari yg sgt meletihkan...hari yg sgt mengharu birukan hidop aku...hari yg sgt fun gile bg aku bile tgk hasil kerjaan selama 2 semester sgt2 terbaekkk..~!!!!hee..~~

bermula pg ini, aku bngn2 tdo je tetba mata eden xbley bukak da....skli tercantum da mate ana...upenye ana skt mata la....bile bukak mata je, itu bulu2 mata tercabut sama la....adeh....gile la...xpernah2 kene skt mata, skali kene skt mata, dengan bulu2 mata trus jatuh skt....pity bulu mataku....sampai cn je la perjalanan hidop kau...aku gumbira kau sentiasa melekat di mata ku...setia menunggu aku waktu tiduran ku...hahaha....budus....

check email, tggu pejul reply my email psl dissertation...ho0ooo.....sungguh leka die bersama thesis aku yg aku serahkan sebentar kpd die untuk di check kesalahan tatabahasa a.k.a grammatical error..hahaha...baiklah...dengan ini sy mengaku bahawasanya grammar sy mmg sgt berterabur dan perlu dikutip2 oleh Mr. 5800 saya n jugak pejul.....hee...~~

so, bile da dpt blk sume yg pejul checked kan.....mula la detik2 menyusun semua report itu...hahaaha...sgt gile ok...bnyk2 bnd nk bwat dlm report, compile la plg xbest...sbb aku failed bab2 susun2 report nie...mcm margine die la....times, 12, 1.5 spacing la..ape la...hurm....tue ok lagi...klu da takat arrange pic A, then pic B..tetba pic A da beralih tempat..masuk yg lain, abes semua tunggang langgang..heh...!!ape la...xdgr arahan langsung microsoft word nie..klu la command word bley di bagi dlm bentuk verbal command, da lame aku siapkn thesis tue...bahahaha....so, kesimpulannye aku siap arrange semua bnd tue kul 2ptg....trus print kat Ros....tetba printer hang....die pening bak kate tuan pny Hp printer, si Ros.......hoo0oo....sgt la kejam kami nie upenye..mane la xjammed die tue...da skali 6 org yg print kat Hp tue..mest la die pening...bnyk gile die berjasa da...hoo00...

so, Mr. RR decided, i kene pegi cari CC....so, lari trun bwh tggalkan printer yg ngah process tue, pg kat Smart Cafe...die ade laser jet....die ade electronic binder...baiklah..kedai ini perfect jugak upenye...heee...~~~abg tu baik okey...i tggalkan my works kat die suh die print, die entertain my report je td....org lain die tade layan...hahaha...aku berkuasa...yea...!!budus...lagi..??hahaha....so, siap2 sume including binding (yg 2 volume tue sbb tade jmp comb size gabak...) around kul 4.10...hahha...trus anta kat prof mafozah...seb baik die tade mrh....hee..~~

abes anta kat die, nk blk nie...so, tggu zaza sbb hari ini (see see....) pki baju lengan pndek masok faculty...sgt bagus bukan..??hahaha.....seludup2 keluar, akhirnya berjaya menyusupkan diri yg sederhana kecik keluar dari uitm..haha..berjaya...!!!!

singgah sekejap kat Smart Care....sbb....heeee...~~angkara skt mata inilah...huuu......dpt la ubat berharga RM5 ini...yea...sudah meletakkn ia di mata..mata sgt ringan skrg...tade terasa berat lagi mcm seblom2 ini....

maklumat lanjut berkenaan sakit mata, click sini okey...heee...~~now, mau tdo2 sbb da brape hari tido pon tunggang langgang...hahaha.....

No comments:

Post a Comment