Friday, February 19, 2010

Sedih + Happy + Lega..ahakzzz..

xtau knp dgn hari nie....terasa macam nk nanges sgt2...hahahaha...so, bile da nanges....mest la lega...aku nie, kalau rase nk nanges xbley di tahan2.....nant bnyk sgt air mata bertakung...kahkahkah...clishe gile...yea...better nanges drpada membiarkan air mata bnyk2 kat mate...nant kembung plak mate tue sbb bnyk sgt air...hahaha xfunny langsong la nurul.......

knp nanges....??
kahkahkah...soklan xbley blah...xpe2...jwapan aku nie lagi xbley blah...aku nanges sbb ake xnk bgtau la....hahaha....bkn bkn....biarlah rahsia bak kate Dato' Siti Nurhaliza....blerghf....ntah la...rase tetba nk nanges...aku pon nanges la...magic x aku nie....???ekekeke....bley nanges seske hati...bley happy seske hati.....

bile da nanges, mlm tue tetba dpt good news.....bkn la dapat...acctually aku yg mencari sendiri...tue la...aku nie kan stalker sepanjang hayat...stalking pny pasal la aku nanges....n stalking pny pasal la aku happy....lega sbb aku dpt tau 1 bnd yg mane selama nie aku takot2 sgt n always tertanya2 dalam hati....da terbongkar hr nie...hehehe....

xpe xpe...biarlah rahsia......

n hari nie jugak aku da berjaya mendapatkan blog mr RR aku...kah kah kah..kau xpercaya...?kan aku da bgtau...aku nie kan stalker sepanjang hayat....for sure la aku berjaya dalam mencari bnd2 yg xsepatotnye di cari.....ahahaha....happy gile.......hope that mr RR akan menyambung kembali budak_manchester die tue...=)