Sunday, February 7, 2010

Marathon..!!

haha...sangat la nk marathon nye...mcm la larat lagi aku nk lari...huhuhu....nk kejar mr RR pon xlarat..heh...!!!dah tue....ape yg kau marathon kan sgt nurulazwani..??

hehe..aku marathon bola....aku marathon keje...

yea...!!aku marathon bnd berfaedah tp xmendatangkan kesihatan yg baik....hehe...seperti....tgk bola n bwat keje duduq je...manade kao kene lari2 1000m ke...400m berganti2 ke...hehe...kau tgk kau tgk...bkn ke aku da ckp...bwat keje n tgk bola sgt xsehat...sbb duduq2 je..hehe....ni pon aku blogging dari BINTANG SIDE WALK....aku tgk bola jugak..huh..!!mane la xkembang bdn ku...haha...

eh eh..ape aku merepek nie...adoyai....herm....

just nk ckp je....smlm marathon bola....best tgk man u klhkan postmouth.....5-0 babe.....mula2 rooney goal kan....
pastue carrick...pastue berbatov..pastue goal sndr dr postmouth...pastue aku xigt da..huhu..terbaik la pemain2 aku nieh...haha...tgk bola smpai 3 pagi......cewah.....gile kau...!!!!haha...well...what to do..kate football fans....man u lagi2...herm.....

td aku marathon bwat keje plak...hoho....bermanfaat la jugak....tp ttp xsehat xbley blah la...hahaha....adoi...makin gile aku...td br lepas siapkan maintenance report...blom pon siap maintenance, da dpt news Prof Lan nk tgk proposal reseach tuk company international...hohoho.....kau tgk kau tgk...aku marathon lagi....hergh...!!!pnt nye.....

nie ngah tgk chelsea lwn arsenal...hope arsenal menang coz aku nk man u kat 1st tangga liga..hahaha....kejam x kejam x.....=)

No comments:

Post a Comment