Tuesday, February 22, 2011

Lawatan Di Malam Hari

si Dia melawat saya di malam hari....takpernah-pernah dalam sejarah aku, Dia melawat aku malam-malam...kat umah lagi tue.....1st time in my life...!!!hahaha...

atas sebab ape lawatan tue...??

cheh....tue antara kami....hahaha...

thanx to GPS coz bring him to me......hahaha...sweet la sebab till now he can't remember route ke rumah aku nieh...:P

oh yea, petang ku sungguh kelam hari ini.....hahaha...sebab nye BGM meragam lagi....kereta masih lagi menjadi punca sakit jiwa bertambah-tambah..kahkahkah..kasihan jiwaku....sakit kerana kereta.....hehe...terus berkobar-kobar nak beli kereta besar-besar, takpon 4 wheel drive...wakaka..biar orang takot cket tengok aku drive 4 wheel...hehehe..angan-angan je lebih...!!!padahal, hati kuat mengatakan, lagi aku kate nak beli kete baru, lagi banyak BGM meragam..baiklah BGM, kau da pandai demand nak barang baru semua yea...ok ok..dari ini, aku matikan hajat nak beli Chery Eastar la, Proton Exora la, Toyota Fortuner la, Nissan Grand Livina la, Toyota Hilux la.....yea...tue die barisan kereta yang aku nakkan.....hakhakhak.......

No comments:

Post a Comment