Thursday, March 10, 2011

Aku Tak Perlukan Kau Lagi

hari ni kemarahan aku membara lagi.....kenapa..?untuk ape..?kepada siapa..?jangan di tanya...sedang aku sendiri hilang punca akan anak orang mane yang buat semua tue......takpe, takpe...andai die bahagia buat semua tue, aku relakan......jangan kau ingat aku mengalah hanya kerana social network tue yang telah digodam, dihack, diselongkar.....

aku da tak perlukan khidmat kau lagi.....

facebook

twitter

aku da tak perlukan khidmat kau lagi......thanx selama beberapa tahun hidup dengan aku, menghadap muka aku yang comel sungguh...hahaha.....tapi sekarang, kau da ternoda siot......kau ade tuan lain...!yang sesuka hati menggodam kau tanpa kerelaan kau sendiri, apetah lagi kerelaan aku yang pernah menjadi tuan kau selama beberapa tahun......tapi, dalam sekelip mata je, die da hancurkan masa depan kehidupan kau......kesian kau...hayat kau tak panjang....!mungkin ke hayat aku pon akan same macam kau.....???Wallahu A'lam........

bukan aku nak kejam deactivated kau sebab kau da ternoda, tapi aku taknak kehidupan aku dalam diri kau juga ternoda......selfish ke aku....??harharhar....jarang sekali aku nak selfish....orang lain lagi ramai yang selfish dengan aku.....hehehe...takpe la....andai aku da reda dengan kemarahan ni, aku activate kau balik ok.....?jangan bersedih.......~~ ayuh bergembira sebab kite da tolong stalker aku stalk kehidupan peribadi aku......u should happy too facebook, twitter.....!!!hehehe......

owh...btw, if need me, just call me...u too stalker.....!!!kau boleh call aku bile-bile mase kau nak.....weee.....~~ happy siot....!!!

No comments:

Post a Comment