Friday, February 18, 2011

Semakin Hilang

.....semakin hari semakin rase kehilangan nya.....
....semakin tak rase nikmatnya.....
.....semakin aku hilang dari pandangan mata kasar orang lain......
....semakin hari semakin hilang upaya diri.....
...semakin hari semakin kepenatan ke hulur ke hilir mengejar yang sukar di capai....
....semakin hari semakin active men'driving' semata-mata mendekatkan diri kepada mereka.....
....semakin hari semakin merasakan diri ini terlalu penting.....
....semakin diperlukan oleh BOSS-BOSS semua.....
.....wakakakaka......
.....cuba kalau aku cuti sehari.....
.....mesti semua orang menggelabah.....
....mesti semua cari-cari aku.....
.....padahal off fone sehari pon semua da macam cacing kepanasan cari aku.....
......wakakaka sekali lagi pada semua orang yang cari aku......
....suke plak....!!!lain kali buat lagi la.....
......wakakaka lagi dan lagi dan lagi.....
......wakakaka lempang kau baru tau.....


jadahnye, yang hilang sebenarnya cume kehidupan bersenang-lenang aku....hahaha......dulu, nak busy, sekarang aku nak mase plak tuk bergumbira....bilakah...??hermmmm....nanti tunggu boss semua takde or bercuti, baru lah aku boleh bercuti....hahaha

No comments:

Post a Comment