Friday, January 1, 2010

1st time in my P life...

for the 1st time dlm hdop berlisence P, aku da melanggar seekor naza ria.....huh....sgt xbermoral nurulazwani nie...hahaha.....my bad...sape suh stay rapat2 ngan kete dpan...kn da accident....hohoho....da la kau nie lemah semangat, pantang kene sergah cket...pastue ble langgar naza ria tue, naseb baik kau xmenjerit ke melatah nurul...hahaha.....n alhamdulillah naza ria tue tade pape....so org tue pon lepaskan aku lepas aku mntak maaf......so baik nurulazwani mntak maaf ok.....mmg la ini sifat aku.....aku xkn blah mcm tue je if aku bwat slh.....

tp yg aku xpuas hati nye, time aku hentam seekor naza ria nie, tetba plak ade 2 ekor mamat lalu kat tepi aku siap perli lagi....gaya die camnie eyh.....
"haa...byr dik.....da langgar tue, bayar...kecian pacik tue kau langgar..."

mcm b*** plak kau tegur aku mcm tue...dasar penakut.....klu aku xnk byr, xla aku tggu dpn pacik tue....aku bkn nye jenis yg baling batu sorok tngan kat belakang...(betol ke peribahse aku nie...?) setakat yg aku kenal diri aku, mmg aku akan bertanggungjwb if btol aku slh ok....bkn mcm kau mamat...perli2 aku tp dlam kete je...klu berani, trun la menghadap aku s***....!!!mrh btol aku klu org carik apsal ngan aku...bkn aku langgar kete kau...aku langgar seekor naza ria ok...bkn seekor honda civic kau...b****...!!!

ntah la....aku mmg jenis yg xbley trime if org kasar ngan aku.....aku mrh n sedih pade org yg xpernah tnjuk respect kat aku...yg xtau nk tenangkan hati aku...n aku mrh if org sebok jage tepi kain aku....aku mrh sgt2....aku nk rest la...pnt lyan mrh nie...tp aku nk jugak layan mrh n sedih aku nie...sbb aku TADE MOOD...

dari nurulazwani:maaf atas kekasaran bahse kat en3 kali nie...tp aku nk jugak ckp sbb aku pny ske la nk ckp ape pon......aku pny blog...da...aku nk rest..pnt layan manusia nie....xpernah tau jage hati n perasaan org lain...tp sebok nk jage tepi kain org lain.....

No comments:

Post a Comment