Sunday, October 10, 2010

Selamat Pagi Oktober

ok...permulaan yang bagus untuk update blog...pemilihan tarikh yang baik aku kira...hahaha....10 October 2010....tapi org lebih suka sebut begini...101010....

lame sudah membiarkan blog ni umpama tak bertuan...tapi tak sure ape nak update sebab nowadays pon, asyik berfikir tentang kerjaan....yea yea....macam takde benda lain nak kene fikir.....hermmm...sang kekasih di kelantan...no wonder, boring teramat sangat...hahaha.....dear..~~ bila nak balik...me missh u so much....wuwuwu....

baiklah..mari meringkaskan kehidupan mengikut keywords di bawah ini...=/

Kerja
tak banyak yang berubah...things more complicated as the drawing endorsed on last friday...yeah...gile bagus pihak engineer baru sekarang nak endorse drawing aku...hampeh betol...another 3 weeks to go...hopefully i can make it and finish the project on time....(dapat ke..?) and hopefully S.O tue akan pertimbangkan EOT aku....hahaha....adoi...bukan project sakit da nie...dengan aku aku skali sakit....sakit kepala....the reality of being Project Manager...ye la....aku da macam nak give up, tapi aku taknak kalah dalam kerja yang aku buat...makanya, aku teruskan juga.....Ya Allah Ya Karim, permudahkan setiap apa yang aku lakukan.....yang aku risaukan, menjaga project yang ini, membuatkan aku sukar untuk handle project yang lain.....adoi...kecian plak project yg lain tue.....nak pegi site visit pon susah sbb asyik ade kat KL....herm.....hopefully, lepas drawing endorsement nie, aku boleh focus pada project yg lagi satu tue.....adoyai.....

Cinta
baik baik sahaja....hahaha...sumpah aku tak pernah terfikir nak update pasal cinta kat dalam blog sendiri....will bf happy as he read this entry...??hahaha...sekarang nie, sang kekasih di kelantan....ape la die buat at this moment....?da bangun ke belom....da mandi ke belum...da makan ke belum....cheh...semua merisaukan aku....(bukan tak boleh texting pon....saje je ngade nak update bout him kat sini....(,")...cheh) baik lah..move move to the next keyword...haha....

Keluarga
since raya baru je berlalu, maka kami tak banyak pergi ber'open house'.....tapi masih terima jemputan makan2 di kebanyakan rumah kawan2 parents.....huhuhu...murah rezeki semua...Alhamdulillah......petang ini juga terima jemputan makan2 di rumah nenek saudara.....adik kepada granny ku...huhu....nenek dan atuk saudara akan mengerjakan haji kali ke 2 kalau tak silap aku......huuuu...semoga mereka selamat pergi dan kembali ke Malaysia dan mendapat Haji yang Mabrur...
rumah terbuka kami telah selamat kami langsungkan pada 25 Setember yang lepas...ku kira tak banyak gambar yang kami ambil memandangkan masing2 sibuk melayan para tetamu....
di sini saya nak ucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang hadir ke rumah terbuka Hj Mohd Hidayat bin Hj Mohd Hassan dan Siti Asni Binti Jamdin (owh...ibu dan ayah aku tue...), jutaan terima kasih juga kepada yang menolong masak2 di rumah kami, yang menolong melayan tetamu, sang kekasih bersama abang kesayangan nya (anwar), akmal, umar, teman-teman ku, pendudk2 kampung bukit kerayong dan semua la.....psst.....wakil MHS Resources, En. Khalid ade juga.....thanx so much....u make our open house wonderful...!!!
kalau tak puas tengok Foto Raya, boleh tengok kat sini sampai lebam......wakakaka....tapi jangan rindu-rindu sama kami ok......weee...~~

Sosial dan Komuniti
setiap minggu sibuk dengan wedding invitation, open house invitation, lepaking invitation.....gaaahhhh...!!lepak kira invitation gak ke...?ahahaha...boleh la....kawan-kawan yang ajak since masing-masing sibuk and takde masa...
next week, wedding invitation kat Bandar Tun Razak..my ex senior kat ATPN...kak cody.....another week kat Banting, my ex senior ATPN jugak..k.diyana......well well...semua pon da matured....ade family...bilakah turn kita pulak dear.......?huhuhu....orang lain kawen, sebuk nak kawen jugak...hahaha.......
kepada semua yang akan berkawen dan yang telah selamat ke jinjang pelamin, saya doakan kalian bahagia dan kekal selamanya...mana yang sempat, saya akan bersama-sama memeriahkan majlis kalian...huhuhu......
owh, btw.....sorry kepada sahabat tercinta Nurul Aina Zakaria dan Amy Rodzilah sebab tak dapat hadirkan diri ke rumah terbuka korang...ada kat Banting time tue sampai ke malam...wedding sepupu saya....nanti-nanti kita jumpa ok....sayang nya pada korang......rindu...!!!

mungkinkah aku ada tertinggal ape2 lagi untuk diumumkan kepada korg.....?huuurmmm....andai korg igt, silabgtau saya ok....saya akan update untuk korg...wakaka.....

Bye Oktober....(untuk hari ini je...) kalau ade mase, saya update lagi.....=)

4 comments:

  1. ahahaha...ait...!!jarang tau wanie update panjang2....
    thanx yea k.dhiya sebab sabar membaca...:D

    ReplyDelete
  2. x saba nk tggu n3 ko citer pasal nak p kawen aku nnt... hua3~ lmbt lagi kowt!

    ReplyDelete
  3. hakhakhak...boleh2...wanie update panjang punya...buat kronologi pon boleh gak....hakhakhak...mari bagi invi card...:P

    ReplyDelete