Tuesday, October 12, 2010

Dilarang Membuang Air Besar

ok...tengok tajuk pon da buat orang lain tertanya-tanya...apetah lagi aku yang terkena...wakakaka....i saw this notice during my way searching for printing shop...sumpah aku takmau cari kedai print kat KL lagi....gile susah ok nak cari kedai printing kat area Sogo tue.....besar2 punya tempat, 1 kedai printing pon takde...hampeh betul.....sekarang nie, aku set my mind, if any drawing need to be print out, sure aku redah PJ je...depan MCIS Zurich tue ade kedai printing terbaekk punya.....tiap kali aku dtg, senang je uncle tue kasi discount..untung tak untung nye jadi orang yang dibagi discount......hahaha....nak redah S.Alam tue, da bunag tebiat la plak..nak anta drawing kat KL, tp nak patah balik semata-mata nak print drawing.....memang buat perabes minyak kancil aku.....cheh...

ehhh...ehhh.....sedar ke tak.....?aku da tukar topic cerita suke-suki aku......hehe...

ok...ini bukan cerita yang aku nak bgtau sebenarnya...mari baca yang seterusnya...

letih mencari dan mencari, aku stop kejap kat menara (ku kira menara la sebab die tinggi) MARA....ok..one of my officemate cakap, kat MARA ade kedai printing....excited nie nak cari kedai printing....so, dengan confident parking kereta n masuk MARA....before cari kedai printing, cari toilet dulu since aku da tak tahan nak weewee.......wohoo...belum pon sempat masuk pintu toilet aku nampak sign ini "Toilet 30sen, bayar di sini"...baiklah...aku pon dengan senang hati keluarkan duit then terus masuk toilet....harapan menggunung nak pakai toilet 3 star since da bayar 30sen tue.....sekali tue aku nampak ini....


baca betul-betul amaran ini


cesss....ini macam pon ada ke...??ape nak jawab kalau orang yang da sangap nak buang air besar, tiba-tiba ternampak this notice.....??boleh hilang selera nak membuang...paling tidak pon, rase kesal dalam hati sebab tak dapat nak membuang tepat pada masa dan waktunya....bak kata orang, kerana nila setitik, abes susu sebelanga....dalam erti kate kes ini, kerana amaran dekat tandas, rosak akal manusia berfikir mane nak membuang.....(ape aku cakap nieh..)

jarang-jarang kite tengok tandas ade amaran sebegini kan...hahaha...adoi la manusia nie....agak-agak la nak bagi warning pon....kalau flush toilet tue da rosak, repair and well maintain la.....haiya...kalau berterusan macam nie, boleh hilang akal kewarasan orang yang masuk toilet tue secara pukal.....boleh jadi, die pegi abaikan notice tue...tak ke haru biru cleaner tue nak membersihkan nya.....hahaha...gile kecian menara MARA tue.....

kesimpulannya, satu kedai printing pon aku tak jumpa hari nie....Sekian...

2 comments:

  1. kalo yg tgh x tahan nak tsemb0r tuh, cane la kan?? isk!!

    ReplyDelete
  2. hahahaha.tau takpe....mau tak tercicir barang die kan....wakakaka....
    nasib baik tak semua toilet macam tue....hehe

    ReplyDelete