Wednesday, July 8, 2009

new semester...!!!!argh......

haaa....!!!burin nye...new semester da start...malas seh...tp nk bwat mcm mane....dugaan.....new lecturer yang garang2...huuu..takot la jugak....tp kene hadap jugak....thesis nye lg yg xsiap2....ntoh bile la nk siapkan pon...xtau la...sori la mama ku...tp....aku dgr semlm zul gtau, dr. emma cr aku....aku dpt supervisor baru...eiii...benci....if btol la ape zul gtau, hopefully sv baru ni ok....haaa....


erm...diorg ckp pt masok rini...ntah ye ntah x diorg ni...tp aku ade search 2 3 jenis laptop kot...hehe..terpakse m'gadaikan pt aku demi blaja...btol x btol...?kire ok la 2.....yg aku kebas skung kakak pny....umah da dpt pc baru...yahoooo!!!!.com.....ahahaha...senang le mau bercontact ngan ayah....ym je die....soh die on ym le....td nad sms, gaji baru mau masok...ehehehe....best2.....wang lg....masyukk..!!!alhamdulillah....








ahad lepas g kursus TTT...pe bnd 2..???hehe....kursus 4 new member of ui2u....dpt bnyk ilmu n pengalaman dr org2 yg da success....herm....xramai yg baru, len2 sume org lame yg sj datang nk tuntut ilmu jugak...urm...abes kursus, k.zie aja camne nk prospecting n approach....huhu....goal setting dalam mind gue....sudah ada om....tp xtarget lbey....as what i said b4, aku xharap pulangan sgt....memandangkan biz cenggini kene ade masa....huuu...


last nite discuss ngan uncle, kakak n aja bout new project 4 fourleaf....urm...uncle xckp pape...die kate ok je....ktorg gtau, if bazar ramadhan die perlukan org, die still bley harapkan ktorg...even bz ngan mcm2 pon, ktorg xkn lupe die kowt....die la yg bwat ktorg smpai ktorg ade fourleaf ni....urm...ok....bout new project....ermmmm...car boot sale...venue xtau lg...tp date n time, sepanjang bulan pose....uih...bnyk gak la project....uncle pny bazar ramadhan lg...huuu..seb baik die xbwat besar2an....klu x. mampos la jugak ktorg nk running cr exhbitor....erm....so, anyone yg kenal mane2 exhibitor tuk hari raya n pose ni, sila2 la contact aku ok......

No comments:

Post a Comment