Saturday, July 4, 2009

keterpaksaan......

ohohoho...lame x update blog...smlm wifi ofce lembap plak....so, bwat hr ni je la...tgk mood atas 2...herm....bkn ape....actually da abes keje da tuk fesstis ni....huh...tp uncle aku ade project len plak....bnd ni hari rabu lepas...ntoh le....da die mntk tlg, bwat je la...xde la terpakse pon...hehe...sj je 2...drpd burin duq umah xde bwat ape pon, baik je la tlg die...huh...alih2 kene jg registration table n jd usher jugak...hehe...tp pki blazer beb....tp 2 la, klu da name jg reg, mest la burin gila2...heh....rabu ritu ade majlis menandatangani MOU HyWIN....project usahasama antara selangor state ngan prosontech sdn bhd...actually diorg nk wujudkan jaringan wifi kat seluruh selangor ni....name wifi U-Wisel...meaning ubiquitous wireless selangor....bwat kat dewan jubli SUK...ramai gak la exco2 trn...herm...tp mamam mmg best kowt..lazat hngga menjilat jari....mmmmm..nyam nyam...hehe......



tp ni lg hebat....nk cite la cket ni....last thursday aku cuti la after rabu 2 keje.....hehe....tuk anak dara sekalian, jgn tiru ini mcm haaa....dkt 2 bln la jugak aku duq cuti kat umah, tp br smlm aku pgg kuali senduk kat umah 2....mksudnya, br smlm aku msk kat umah setelah 2 bln duq umah 2...b4 ni adek aku yg msk...ngehngeh....bkn main pemalas kowt...ahahaha...msk biasa je....tp berbahagia jugak la ibu tgk aku berjaya m'apikan dapur 2....aku msk kari ikan...ikan ape, jgn la tny k...sbb aku xprnh tau name ikan....ahahaha..kecuali ikan bilis...aiyo.....tp sure la mskan aku xselazat k.liza n friends....aku bkn chief mcm die 2....klu tgk die pny mskn, mmg kecur ayak liuk la....roti die da la gebu2 mcm die jugak...ahahaha....sori k.liza.....gru je.....tp mmg rndu kowt mskn die...herm...da da....tgk la kari aku bwat ni....da tentu seblah mata xpndang kn...ahahaha......da agak da...

No comments:

Post a Comment