Tuesday, November 9, 2010

Segalanya Bercelaru

Salam semua,

sebelum tue, aku nak mintak maaf kalau entry aku nanti pon ikut bercelaru.....sebab otak aku nie pon memang tengah bercelaru...mane tak nye...jam 3 pagi, orang lain tido, kau pergi berjaga buat ape....pak guard pon slalu curik tulang tido time berjaga tau...?kau saje yang berjaga...haha...

ke'ASYIK'kan bekerja membuatkan kehidupan ataupun kesihatan pon ikot bercelaru...hahaha...actually, aku nie sihat je...KOT la....physically memang sihat....tapi dalaman tak sihat...period pon tak tentu...(GILA slumber cakap macam nie kat blog....ape aku kesah...!!blog aku) so, petang tadi buat la medical check up.....as usual, doctor mesti cakap aku nie stress...hahaha...memang tengah stress pon doc....kerja tak menentu.....plus mentelaah perangai manusia yang macam-macam...bukan 1, 2, 3...tapi banyak sangat-sangat...huhu...nasib badan....field nie yang kau nak, kau hamek sane....hehehe...but, BEST....!!haaa...ye la..best sampai takde mase nak layan diri sendiri....huhuhu.....maybe 1 day nanti after project nie abes, aku kene cuti....ade orang cakap, aku tak cukup cuti seminggu...wah...!!die da estimate cuti aku da plak...boss....~~ agak-agak lepas tak kalau saya mintak cuti sebulan dengan gaji...?wakakaka....abes boss menyumpah aku japgi....takpon mati aku kene notice berenti kerja 24hours...hahaha....oh yea.....selesai jumpa doctor, doc bagi aku supplement tuk settle balik hormon aku...da la supplement die besar-besar...plus kenyal dan kental...wah...!da amek panggilan Ikhwan n Kieran Hotfm nie...hehehe.....aku tak sure la aku nak makan ke tak supplement tue...silap hari bulan, tersekat kat kerongkong, niaya je tak bole cakap...hahaha...gile imaginasi aku nie.....

BGM baru kene repair....!!!yeay...!!best..hahaha..gear da agak ringan....tapi sayang...clutch panjang....my 5800 cakap "Ok la tue clutch panjang..macam kereta baru".....saje je cakap macam tue, padahal bukan die taktau girlfriend die nie kurang inch sikit...(sikit je..takyah lebih-lebih nak gelakkan aku) abes la seat aku paling terke'hadapan' while i'm driving...hish...!tak suke.....nanti semua orang yang lalu tepi aku mesti sengih-sengih sebab seat aku gile depan.....hahaha...(macam la takde orang yang lagi katik dari aku..hahaha) pinky WUL 7155 da keluar....sis happy with the car....tapi, hopefully pandai la die jage that car....herm...jangan la biar kotor macam die buat BGM, jangan diterbalikkan macam die buat kat BGM, jangan dibiarkan kene tarik ngan tow car macam die buat kat BGM.....nampak tak di situ....aku saje je ulang-ulang ayat tue...as her reminder if die bace la...hahaha...padahal dengki, saje nak bagitau semua die la yang jahanamkan BGM tue...wakaka.....gile puaka aku nie.....

the Server Room is 70% siap...got another 3 weeks to complete all jobs....plus, hopefully Genset sampai exactly on Nov 16th...takmau tangguh-tangguh lagi.....letih la guys....now memang la aku berlembut dengan korang...tell you what...if lepas nie ade delay anymore, memang la kau tengok aku menghamuk n memaki hamun korang semua..better don't OK....!now i'm preparing myself for Genset FAT....sumpah takot....bukan ape...takot tak cukup 12 hours nak buat testing Genset tue.....takot kene redo all over again and again and again...must be tired.....cewah...!!alasan...padahal takot tertidur time FAT tue...hahaha...mane tak nye....12 jam oi.....dibuatnye kene stay over 12 hours, sampai 2.00 ke 3.00 pagi, mau aku tak terlelap...da la aku kene ade same kat sane...since i'm the PM....semua yang ade plak LELAKI.....nampak tak...?boleh imagine tak kalau aku tertidur, simply said la...kalau aku tersengguk-sengguk....adoi....bertapa malu nye aku nak menghadap muka diorang....alahai...sure seminggu aku tak tunjuk muka karang....wakakaka...huhu....moga-moga Allah permudahkan tugas aku...takot woh...!

psst...!!ade orang cakap kat aku...aku nie kene kuatkan pendirian aku......kene marah orang..kene merajuk kat orang....jangan biar people naik kepala aku...jangan terlalu fikir perasaan orang...kene selfish sikit die cakap....wakaka...seems like die tak kenal aku sangat....aku bukan jenis suke nak marah-marah orang, nak merajuk dengan orang, nak selfish....bukan jenis aku tue...walaupun aku tau, kadang-kadang benda yang aku buat tue, aku sendiri tak rase, tapi aku happy kalau buat orang happy..everyone pon happy kalau buat benda untuk happy kan orang kan..?aku lebih suke fikirkan orang lain more than myself..biar la ape orang nak cakap pon....aku tak rase beban and sakitnye pon..hahaha...gila kan...?that's me....!lalalala....tapi, nasihat die tue aku terima je...sebab die lebih tua dari aku kot....hahaha....herm....tapi (tapi lagi...!!banyakbetul tapi nye...) aku pon masih searching for myself...always kene muhasabah diri....and back to the right way....this is how i make myself clear for what i've done, what i'm doing and what i will do in the future...

I Love The Way You Lie....

tetiba plak...~

No comments:

Post a Comment