Wednesday, September 1, 2010

NURULISM.COM - CONTEST DIALOG TIGA HATI

::STICKY MODE::

Kepada Mr. & Mrs.Penganjur,
saya menyokong kuat gile glamor kalian....hahaha....ewah..belum ape-ape lagi da bodek Chika...T__T

aku pon taktau ape sebab aku mengade-ngade join contest nie....tp yang aku tau, such contest yang tiba-tiba keluar dari blog Chika nie, sangat sweet (secara tiba-tiba jugak)....bf aku cakap contest kat blog pelik....heh..!!takde ape yang pelik...dulu time die gile blogging, takde sesapa kot yang nak bwat contest yang membolehkan die join same....nie, time aku gile (sedikit) blogging nie, Chika plak kuarkan statement nak bwat Contest Dialog Tiga Hati nie..tue pasal bf aku cakap aku nie pelik sebab join contest kat blog....dengan aku-aku skali kene...hampeh btol....

back to sebab kenapa aku join contest nie....everything about this nurulism.com sometimes bwat aku happy, tersenyum and gelak sakan....credit to Chika....cewah...glamor you...!!haha...tapi nie bukan la memuji...it just, aku nak share ape yang aku rase.....i remember when the 1st time aku bace blog nie...time tue aku kat UITM Samarahan...dalam library....aku mengekek-ngekek gelak bace blog lame Chika...sampai kuar air mata (terharu...TIPU...!!) sampaikan semua memba-memba aku tanya, "woi, ape benda kau bace sampai gelak sakan tue..?"...pastue aku tunjuk blog chika kat diorg, bagai nak rak diorg gelak....haha...adoi....senak perut lame-lame...

untill now, aku memang pengikut setia (cewah..credit lagi di situ..agak-agak dapat hadiah ke...??haha) Chika...even pernah ketinggalan new updates pasal die for almost 2 years atas beberapa masalah technical, tapi bile jumpa blog die balik.......sawan aku bace balik entry-entry die yang lame-lame....herm....

so, joining this contest actually nak support die...fun okey.....and thanx to Ciare sebab bagi link camane nak bwat sticky mood tue....hopefully penyertaan aku diterima, sticky post nie ter'stick' kat blog aku..kikiki.....dan tak ditolak..if not, menanges....iskh..tetiba plak....haihhhh.....

Kepada Mr. & Mrs. Penganjur,
maka dengan ini, saya kepilkan bersama dialog saya ini....


sempat lagi nak anta nieh...iskh...huhuhu....

No comments:

Post a Comment