Wednesday, December 9, 2009

ergh..!!geraham bwat hal...

ouch....!tetba plak geraham nie bwat hal...ergh...!agak2 laa nk lobang pon....herm...seb baik ngah duduq kat umah s.alam...so, bley la melawat dentist kat Pusat Kesihatan nie.....ep ep...ape melawat dr plak....herk..!xberhemah ayat tue....lain la if dr tue aunty aku ke...uncle aku ke....yerk...!hehe....future aunty.....arkk..!!pengsan bf i sebut2 psl aunty die kat PK tue...hehe....melalut ah die nie......:p

bkn setakat geraham je nie....ngan gusi skali sebok nk meng'ulser'kan diri die nie....herm....actually aku xcheck pon nape gusi aku skt nie...mcm topic sblm nie yg time raye tue....ke'sengal'an berlaku...herk...!nyampah gile klu aku ngah sengal2 nie.....buhsan..memalukan diri sendiri...ske tau aku nie...lg ske la korg2 sume....iskh iskh.....

so, berjln la aku ke PK nie dgn membawa gg yg lara...ayat baru...hehe...perosak bahse ahh kau nie...mase aku g PK nie, dr tny skt gg mane....aku pon slamber badak (badak mmg slumber pon) gtau la kat die geraham lobang..da slalu gak geraham lobang....dl,2 kali da tampal bertepek2...tp temporary nye....ble doc suh dtg bwat permanent pny, mest aku xtunjuk gg kat dr...phm2 je la....xpyh la aku nk xplain nape aku xtnjuk gg....means aku xdtg jmp dr la...korg nie...sj je nk bg aku inform kemalasan aku nie...ey ey...bkn malas la wanie...xsempat....alasan ah kau nie nurul...huhuhu...nk gadoh masok kandang ok....baik lah....

so, ble doc ckp geraham nie da teruk...die pon again......bwat temporary pny tampal bertepek2 lg....

dr dentist: ni sy bwat yg temporary pny..mggu dpn awk dtg tuk scaling gg awk ok...pastue nant yg geraham nie, sama ade awk nk cabut xpon bwat treatment akar gg...(akar gg pon ade treatment..?sepatah aku xphm...blur je..tp dgrkn je la..)

wanie:klu cabut ade effect x dr....?

dr dentist:xde effect ape pon...cume xde gg geraham la....

wanie:terdiam seketika....(dr nie....bwat lawak la plak....da la aku ngah skt...aku tau la klu cabut da xde gg..mane dtg plak gg klu da cabut...?nie bkn geraham susu mcm zaman budaq2 dolu2...yg klu gg da goyang tp still takot nk cabut...takot darah kuar bnyk....ble da cabut, da tumbuh gg kat belakang....iskh...!xmasok akal la jwpn dr nie....ke soklan aku yg xlogik..?ergh...!confuse.....sengal jugak aku nie...)

wanie:yg gusi sy nie knp dr...?

dr dentist:gusi awk...?ni ulser nie.....

wanie:terdiam lagi...(adoi...bongek la aku nie...ulser pon xreti...ahahaha.....)

ok....balik kau wanie....bwat malu jer....aku mmg trus kuar xpndang dr tue lg da...haiya.....

FYI, nie 1st time aku kene ulser ok....pernah tgk, tp xpenah rase....b4 jmp dr pon aku x g check gusi aku kat cermin...xde plak aku peratikn nape gusi aku nie sakit...eyh...!kau nie wanie...bwat malu je....ibu ayah tau mest la die gelakkan aku....kakak tau lg laa worst...mest die ckp aku nie bong+ngok....aiyoo....i tau....syg..u mest da gelakkan i if u bace blog nie....ergh...!!u c....ke'sengal'an berlaku...again......!mane nk taruk muka nie....!!

chow la.....

No comments:

Post a Comment