Tuesday, November 24, 2009

mencari konklusi....

euh....di sbbkn lame x mengupdate blog nie, maka dgn rase sedikit kesenangan di hati, masa dan waktu aku nie....aku nk mengupdate waniehidayat.blogspot nie dgn bnyk secara bundle dan bergumpal-gumpal....eh eh...ape aku ckp nie...da merepek....sape yg bace sure pening2 lalat sbb ayt aku ntah ape2 tunggang langgang xbtol...eh....again.....merepek lg......sape yg pening mkn la panadol dl b4 troskan....satg pening trok jgn slhkan aku sbb korg xnk dgr ape aku ckp....hahaha.....en3 kali nie aku nk bwat konklusi tros ape yg jd kat aku sepanjang november nie...sbb aku xbnyk update blog.....huhu...bz memanjang.....

1. segala asgmnt aku telah aku n group members siapkan a week b4 exam.....sgt xbermaruah bwat keje last minute.....tp xbley elak...sbb mmg bnyk gile asgmnt nieh.....xcukop tngan n kaki......cukop tuk mkn n jln je anggota2 aku nieh...eh eh...mkn je aku igt......berat pon da naik 61kg....dengan bangganye aku nk mengisytiharkan kegemukan aku nieh...mak aih...ank org ke ank gajah....??isk...nape terpesong nieh...td cite asgmnt...ni cite berat....baik baik...nurul...balik la kau ke pangkal jln...hait......asgmnt en muhsin roof structure.....asgmnt en kamal development project....asgmnt en azizan procurement....test yg bergelimpangan sepanjang 3 weeks b4 exam...sgt2 membuatkan aku gile menghadapi nye.....heh..!!jgn korg pk aku da gile....blom ok....n xkan...insya Allah.....tp alhamdulillah...sume2 ok je.....selesai end habis...same je sume tue...ok..next pls.....

2. exam start 26 oct untill 20 nov...ok sgt pnjang tarikh nie....tp korg jgn la tertipu ngan aku...aku 3 papers je...hahahaha.....28 oct, 3 nov n 6 nov.....tu je...lain2 sume aku siapkan thesis aku....exam xtau nk ckp mcm mane....tawakal je la ok...aku da try the best.....xpyh pk lg......huhu....thesis pon da mls nk pk after anta...even aku tau bnyk bnd lg aku nk letak..tp da kesuntukan mase yg mmg suntuk sbb aku yg menyuntukkan nye...hey...ape au ckp nie...merepek lg nieh....hahaha..maafkan aku sbb bnyk merepek.....xde idea sgt nie...tp sbb tgh rajin....so kene gak la tulis...japg xde kerajinan...hah..!!amek kau...sbln aku x update...hahaha....skrg nie...thesis pon da dpt blk...so nk kene redo n nk tmbh tolak mane yg patot n xpatot ditmbah n ditolak...eeeiii....aku da mula pening ngan ayat aku sndr......huish....nxt nxt...merepek aaah die nie...nxt....

3. selain kesibukan menghadapi peperiksaan dan membuat kerja-kerja sekolah...eh...skema siot....ececeh....pelik nie...nurulazwani bkn mcm nie org nye...hahaha....ye la.....exam n asgmnts lain cite....actaully time exam hr 2 ade la gangguan2 mental dan fizikal yg terpakse aku hadapi....gangguan2 yg berupa kekacauan msg dr org yg aku xkenal telah memaksa aku untk mengetahui 1 cerita yg aku xpernah tau n xkn tau if stranger nie xbgtau....gangguan yg sekaligus membuatkan emosi aku terganggu.....merepek lg...eeeiii...geramnye aku.....ye la ye la...xmerepek lg...gangguan yg mampu memporak perandakan kehidupan aku sekaligus mendatangkan kemarahan yg xbrape mrh....tp mendatangkan kesedihan yg agak sedih smpai emosi terganggu sehr suntuk dan xmau membace buku seharian itu.....kl xphm.....xpyh paham....wanie mmg mcm nie...xde sape yg paham pon...hahaha....tp gangguan ini blom lg diconfirmkan sbb blom ade mase utk bertanya dgn lebih lanjut ngan org yg sepatutnya memberi confirmation kat aku...hehehe...da la....xpyh cite lg..nant da confirm smbg cite...hahaha....mest korg pening kn...nxt pls....hahahaha....

4. ape lg nk story eyh...hurm...last saturday join datin salbiah pny jejak amal....YDP PEKAWANIS...pertubuhan kebajikan dan amal wanita selangor.....hehe......datin bwat mcm explorace nk menjejaki rumah2 amal kebajikan...ade lbey kurang 30 groups dr semua peringkat umur dan daerah di serata selangor...hahaha...ade 6 check point antaranye kat ijok k.selangor, kajang, rawang, cheras n mane ntah lg...lupe plak...aku xla join jd peserta.....hehe....aku jd urusetia je...biasa la...anak2 buah hj musri if ade pape event mmg jd urusetia je...hahaha....tlg en raja arrange peserta...hahaha....explorace ni dirasmikan secara rasminya (mula la tue...merepek lg..) oleh tengku puteri arafiah ibni almarhum sultan salahuddin adbul aziz shah merangkap penaung PEKAWANIS...hope btol la name die aku spell nie...huahuahua..name tengku puteri sndr pon xtau...hehehe...pic nant tgk sndr ok.....i upload di bawah nie.....tgk la......pnt aku upload nieh....

e'eh...ni bkn peserta ok...

ni pon bkn la....sebok je....

haaa....ni br btol2 peserta....




1st runner up....


2nd runner up...

winner...dr kuala selangor...

bangga gile ade pix mcm nie...hehe..even bkn peserta yg menang pon...hehe

bangga weih...bangge...haha...

dif-dif kehormat



No comments:

Post a Comment