Friday, October 9, 2009

Red Peanut...

ini bukan la sejenis mknan ok....hesh....!!igt mamam je..ahahaha....red peanut...sebuah band..ok..bkn makann...:)) red peanut band from indonesia....da 8 years beroperasi.....wondering y sy tetba cite psl kacang merah nie...ahahaha...sbb dr last week smpai ke hr nie aku layan lagu die...red peanut ft nadia AF6....dia, aku dan kamu....sgt gilakan lagu ni....sgt sesuai tuk mane2 insan yg mencoba nk mengganggu gugat kehdupan aku......hahaha...bkn kejam ok syg....jgn rsao...i tade dendam..hahaha.....i'm free from dendam berahi...ahaha.....eeii...gilos...diorg ade website sndr......mls nk cite details psl kacang nie....karang aku geram,aku mkn je korg kekacang...wakakaka....sesape berminat nk get current info psl the red peanut.....sila layari laman web di bawah ini....

www.redpeanutband.com

ni aku bg skali lagu dia, aku dan kamu (DAK) kat korg...lyn la...suara hilman sgt sexy...gile serak....tp mmg aku yg gile dgr suara die.....terjerit2 ble dgr lagu die......muka die pon bley tahan la....jgn mrh kekasih...oopss......kantoi..memuji lelaki lain secara terang-terangan.....hehe.....k k...layan lagu nie k.....

No comments:

Post a Comment