Monday, September 7, 2009

agak keSENGALan berlaku....

SALAM RAMADHAN SEMUA....

sori, aku lmbat meng'wish'kn salam ramadhan pd sume2....sori sgt2.....

bz bz..ahaha...xda la....kurg mase je...wlaupon ade org ckp mase semua org same, tp mmg la...mase xkan berubah...nk bnyk mane lg....tol x..???xkn melampau2 smpai nk 48jam sehr...smyg pon cket je, cukop la sekdr mase kte being divide into 4.....rest, smyg, keje n tdo...

hr nie 1st2 skali mau cite psl topic atas nuuunn....ke'sengal'an bermula pabila ptgsmlm...aku telah menidurkan diri di rumh nenek..actually pg umah nenek sbb die soh bakar lemang...tp aku pnt sgt sbb smlm nye aku lepak ngan memba aku lame gile...lps subuh br aku blk....so, aku tertdo la kat umah nenek tue...(bkn tertdo, sj td0...hehe) ble aku bgn je dkt kul 7...thngs sume da settle...aku bngn tggal cuci muka n buke je...ahahaha...tp kejadian 1 adegan yg agak xmenyedapkan tekak aku untuk bercerita adlah bile time berbuka....aku ni actually bngn tdo tue da mmg chat kowt..bley dikira aku da cukop tdo la...tp aku pon xtau knp aku ptg smlm....nenek bwat air kopi 'o' panas...aku ni agak bernafsu klu2 bab2 cafein...so, dgn sng hatinye aku pon amek cup dgn hajat nk minum air kopi...tp ntah mcm mane tba2 aku lalu dpn meja mkn tue, aku nmpak lemang yg adek aku bakar, dgn slamber badak nye aku g masokkan lemang dalam cup aku...tros adek aku yg tht time nmpk, menggelakkan aku berguling2.....jahanam pny adek...siot ko amar...cis...die bley kecoh..!!!eeeiii.......nenek geleng kpl...uncle n aunts da gelak gile2...nenek kate aku nie mamai..aku ckp la, aku da ok....tp xtau nape bley xcited tgk 2 thngs in 1 time...tros ter'combine' minum lemang dalam cup.....adoi...sewel tol.....kejadian yg agak memalukan even ngan family2 je.....hooo...tidak la terjd balek nxt time ok....cit...tada guna...

herm..ape aku n story lg nie......da bnyk bnd lupe nk story...tp xpe la...nxt time aku story la lg...hahaha...

asgment-agak melampau2 bnyknye...br siapkan thesis yg da 3 kali kene rejected topic nye..huhuhu..prof prof...ape lg la yg prof nkkn...adoyai...pening....development tggal last 3 stages...huuu...submit after raye....so, postpone jap...focus pd asgment dr emma (physyological n sociology impact on building construction) n asgmnt en azizan (BOOT project n its approache as well as application advantages n disadv...) hoh..ponat cek...ths week submit...!!!!xsiap lg....!!!how how...??adoi..pening lg....next week submit dr hisham pny lak....adoi....hidop2.....herm...ya allah..permudahkan jln kehidupanku ini...amin......

raya nk dkt da....tp xshopping lg...ntah ble nk shopping nye aku pon xtau......tgk la nant klu ade mase...adoi...still bnyk asgmnt nk go through dl...settle everythng, br raye kot....huhuhu...


br lepas mencurik pix dr folder zaza...pix yg kehilangan stlh laptop COMPAQ aku xdpt drepair..n setelah aku berusaha nk mendptkn ASUS spt faizal tahir, tp hajat xkesampaian sbb ibu suh pki ACER yg kat umah dl sbb ayah br tukar PC kat umah....adoi..huuuuu.....mau ASUS......hahaha....tgk pix debah (mksdnye bwh-a word from s'wak) ok....hehehe....



pix terengganu trip time pt 1 dl..hehe...tp ade certain yg aku xtersedar kewujudannya..ahaha....atas nie n bwh nie pix kat (lupe name tmpt tue...) taman ape ntah yg bnyk2 replika masjid...huhu..n bwah lg pix time BBQ mlm ahad...hoho...best gile..aku jd cameraman spnjg mlm...sbb aku xnk dekat ngan api...ahahaha...tp at last membakarkn diri jugak....xfair la...tol x class..???hohoho....






hohoho...bwh nie pix kengan ngan en azim..hua...one of lectr yg sporting selain papa ezad n mama liza...hahaha..time nie die soh action, aku pon ape lg, that time yg mmg ngah agak geram ngan die atas beberapa kejadian yg aku xigt, mula la aku melakonkan aksi lempang melempang en azim nie...ahahaha..klaka gile muka time nie..hehehe...tp rindu wo000...huhu....sarawak best ever...!!!!

No comments:

Post a Comment